27 آگوست

ماساژ درمانی: ماساژ درمانی برای تسکین درد و سلامتی

هزاران سال است که آدم‌ها از ماساژ استفاده می‌کنند. امروزه، اگر به ماساژ نیاز داشته باشید یا به آن علاقه‌مند باشید، ۸۰ سبک مختلف ماساژ درمانی با طیفی گسترده‌ از انواع فشارها، حرکات، و فنون مختلف پیش روی تان قرار میگیرند. این سبک‌ها همگی شامل فشار، مالش، یا انجام کارهای خاص بر روی ماهیچه‌ها و دیگر بافت‌های نرم بدن هستند که توسط دست‌ها و انگشت‌ها انجام می‌شود. گاهی اوقات، حتی از ساعد، آرنج، یا پاها نیز استفاده می‌شود.

بهترین سبک‌های ماساژ کدام‌اند؟ حتما به این موضوع توجه کرده‌اید چرا سبک‌های مختلف ماساژ در برخی زمان‌های مختلف از محبوبیتی بیش‌تر برخوردار بوده‌اند. و حتما هم این سوال را از خود پرسیده‌اید آیا هر یک از آنها فقط بخشی از یک مُد زودگذر بوده‌اند یا آخرین و بهترین فن ماساژ؟ حتی از همه مهم‌تر این‌که چگونه می‌توانید تشخیص دهید آیا آخرین سبکی که از آن استفاده کرده‌اید واقعا به دردتان خورده است یا خیر؟ سبک‌هایی که در ماساژ درمانی استفاده می‌شوند از مالش‌های طولانی و نرم گرفته تا مالش‌های کوتاه و ضربه‌ای متغیر هستند. برخی متخصصان ماساژ درمانی از روغن‌ها و لوسیون‌ها استفاده می‌کنند؛ و برخی دیگر خیر. بیش‌تر این متخصصان از مشتریان می‌خواهند لباس‌های‌شان را در بیاورند، ولی برخی دیگر این کار را درخواست نمی‌کنند. طول مدت ماساژ در هر جایی ممکن است از 20 دقیقه تا 2 ساعت متغیر باشد.

بیمارانی که از سردرد، کشیدگی و رگ به رگ شدن گردن، درد آرتروز و دردهای عضلانی در طول بارداری رنج می‌برند، معمولاً به صورت بسیار مطلوب به ماساژ درمانی پاسخ می‌دهند. در برخی از موارد، فیزیوتراپی و ماساژ درمانی، بسیار خوب به یکدیگر کمک می‌کنند؛ این دو درمان ممکن است در یک زمان بر ساختارهای متفاوتی تمرکز کرده و تلاش به بهبودی عملکرد یک ناحیه داشته باشند. اگر مایل به انجام ماساژدرمانی برای درمان بیماری‏‎های اسکلتی عضلانی خود در کلینیک ره یا هستید می‎توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر یا رزرو وقت درمان با شماره‎ی 02122027245 تماس حاصل فرمایید.

نظرات بسته شده است.